close
تبلیغات در اینترنت
انواع شات های دوربین-محمد رضا گلزار

سریال ها و فیلم های محمدرضا گلزار

  • ◘◘◘◘ تمام فیلم هابه همراه خلاصه داستان و بازیگران , عکس ها و پشت صحنه ها ... روی اسم هر فیلم کلیک کنید◘◘◘◘ (48)
  • 1- فیلم سام و نرگس (115)
  • 2- فیلم شام آخر (78)
  • 3- فیلم زمانه (61)
  • 4- فیلم بالای شهر پایین شهر (55)
  • 5- فیلم زهر عسل (56)
  • 6- فیلم چشمان سیاه (47)
  • 7- فیلم کما (87)
  • 8- فیلم سیزده گربه روی شیروانی (64)
  • 9- فیلم بوتیک (60)
  • 10- فیلم گل یخ (64)
  • 11- فیلم شام عروسی (48)
  • 12- فیلم آتش بس (77)
  • 13- فیلم تله (46)
  • 14- فیلم کلاغ پر (57)
  • 15 - فیلم توفیق اجباری (47)
  • 16 - فیلم مجنون لیلی (60)
  • 17 - فیلم مثل آن شب (73)
  • 18- فیلم دو خواهر (62)
  • 19- فیلم دموکراسی تو روز روشن (57)
  • 20- فیلم شیش و بش (68)
  • 21- فیلم در امتداد شهر (49)
  • 22- فیلم تو و من (80)
  • 23- انیمیشن رءال بانویی از ماه (69)
  • 24- فیلم دلم می خواد (64)
  • 25- فیلم مادر قلب اتمی (88)
  • 26- فیلم هندی سلام بمبئی (149)
  • 27- فیلم خشکسالی و دروغ (113)
  • ◘◘◘◘ تمام سریال ها به همراه خلاصه داستان,عکس,پشت صحنه,فیلم, بازیگران و ...  روی اسم سریال مورد نظر کلیک کنید .. ◘◘◘◘ (44)
  • 1- سریال ساخت ایران (55)
  • 2- سریال عشق تعطیل نیست (62)
  • 3- سریال عاشقانه (135)
  • فیلم سلام بمبئی محمدرضا گلزار + خبرهای جدید و خرید بلیط

    گلزاریا در شبکه های اجتماعی

    جدیدترین اخبار کنسرت محمدرضاگلزار

      • فیلم های کنسرت محمد رضا گلزار  در آپارات ... کلیک کنید
      • خرید آنلاین بلیط کنسرت محمد رضا گلزار  ...کلیک کنید
      • جدیدترین اخبار کنسرت محمد رضا گلزار... کلیک کنید
      • دانلود آهنگ های محمد رضا گلزار ...کلیک کنید

    شعر امروز

      به خدایم گفتم که چرا خاموشی
      در پریشانی احوال خدایی دارم
      گفت:
      من به آن رازی که تو نمیدانی و من میدانم
      لب فروبستم و خاموش شدم
      گفتم چیست ؟ هیچ نگفت
      اما گفت: بگذر از راز
      کعبه اینجاست که من باشم و تو
      کعبه اینجاست مسلمان که تو آوارش کردی
      کعبه این دل بود که
      گمان کردی نیست خدایی در آن
      تو شکستی دل را ...
      کعبه کجاست؟! .


      شاعر الهه فاخته


      سایت شاعر : www.elahefakhteh.ir

      اینستاگرام شاعر : https://www.instagram.com/elahe_fakhteh/

      کانال تلگرام شاعر :https://telegram.me/elahe_fakhteh

      کانال دکلمه شاعر : http://www.aparat.com/elahe_fakhteh

    جستجوگر

    آمارگیر

    • :: آمار مطالب
    • کل نظرات : 892
    • :: آمار کاربران
    • افراد آنلاين : 5
    • تعداد اعضا : 701
    • :: اطلاعات شما
    • آي پي : 54.205.154.106
    • مرورگر :
    • سيستم عامل :

    کدهای اختصاصی

    بیوگرافی محمد رضا گلزار

    آهنگ های جدید محمدرضاگلزار + دانلود و متن آهنگ

    نویسنده : فرهاد مقدسی

     

    نمای خیلی دور ( Extreme Long Shot )

    نمایی که از فاصله خیلی دور از سوژه فیلم برداری می شود و تصویری کلی از مکان رویداد ماجرا به دست دهد. چنین نمایی معمولا به عنوان نمای معرف به کار می رود.

     

     

    نمای دور ، نمای عمومی ( Long Shot )

    نمایی که از فاصله ای دور ، سوژه را نشان می دهد. در این حالت علاوه بر سوژه ، شخصیت ها و بخشی از محیطی که سوژه در آن قرار دارد ، نیز در این نما دیده می شود. این نما نگاهی کلی به موضوع دارد و موقعیت سوژه را در آن محیط و فضا نشان می دهد. در واقع نمای دور بیش از نمای نزدیک و متوسط ، درباره رابطه سوژه با محیط به ما اطلاعات می دهد. از این نما بسیار در شروع سکانس ها به ویژه سکانس آغازین استفاده می شود ، به عنوان آخرین نمای فیلم هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    نمای دور متوسط ، نمای نیمه دور ( Medium Long Shot )

    نمایی در حد فاصل میان نمای دور و نمای متوسط. این نما ، گستردگی نمای دور را ندارد اما ، موضوع را کامل نشان می دهد.

     

    نمای متوسط ( Medium Shot )

    نمایی بین نمای دور و نمای نزدیک که شخص یا چند شخص را از مچ یا زانو به بالا و یا قامت آنها را به طور کامل در حالت نشسته نشان می دهد. این نما بیشتر برای نمایش روابط میان دو یا چند شخصیت و در عین حال ، ارائه اطلاعات کافی برای درگیر کردن تماشاگر مورد استفاده قرار می گیرد.

     

     

    نمای نزدیک متوسط ، نمای نیمه نزدیک ( Medium Clos Shot )

    نمایی در حد فاصل میان نمای متوسط و نمای نزدیک که از سینه تا بالای شخصیت را نشان می دهد.

     

    img/daneshnameh_up/a/ae/PassionOfJoan.jpg

    نمای درشت ، نمای نزدیک ( Close – Up )

    نمایی که در آن چنین به نظر می رسد که دوربین به فاصله بسیار نزدیکی از سوژه رسیده است. در این نما ، صورت شخصیت ، یا نمای درشتی از چیزی ، پرده را پر می کند. نمای کلوزآپ برای رساندن احساسات ، واکنش ها و حالات روحی شخصیت به تماشاگر بسیار موثر است و بین تماشاگر و شخصیت درگیری احساسی زیادی خلق می کند و بیننده را وا می دارد تا فقط روی شخصیت و نه چیز دیگری تمرکز کند.

    نماهای نزدیک از اشیا یا بخش هایی از اشیا ، برای جلب توجه تماشاگر به اطلاعات و جزئیات مهم ، خلق هیجان در اثر کاربرد آن شیء خاص ، و ارائه ارزش نمادین به آن ، انجام می شود.

     

    « تصویر مقابل نمایی از فیلم مصائب ژاندارک ( 1928- The Passion of Joan of Arc) ، ساخته کارل تئودور دارایر ( Carl Theodor Dreyer ) است و یک نمای درشت است. »

     

    نمای خیلی نزدیک ، نمای خیلی درشت ( Extreme Close-Up )

    نمایی که از فاصله خیلی نزدیک به سوژه ، فیلم برداری می شود ، که در این صورت فقط جزئی از آن دیده می شود یا بخشی از آن بسیار بزرگ به نظر می آید. چنین نمایی اگر از بازیگری فیلم برداری شود ، فقط بخشی از چهره برای نمونه چشم یا دهان او را نشان می دهد.

     

    نماهای بالا نماهای اصلی هستند ، در این زمینه نماهای دیگری نیز وجود دارد که حالتی بینابینی دارند ، از جمله می توان به نماهای زیر اشاره کرد:

     

    قاب کامل ، فول شات ( Full Shot )

    نمای دوری که تمام هیکل شخصیت را نمایش می دهد. در این حالت فرق سر او حدودا مماس با خط بالایی قاب و کف پای او مماس با خط پایینی قاب است.

     

    نمای از زانو ( Knee Shot )

    نمای متوسط از یک یا دو شخصیت که معمولا از زانو به بالا را شامل می شود.

     

    نمای بسته ( Tight Shot )

    نمایی که در آن شخصیت ها در فضای قاب محصور شده و فضای بیرونی کمی در آن به چشم می خورد. چنین نماهایی فاصله میان تماشاگر و شخصیت ها را کم می کند و حس همذات پنداری بیشتری ایجاد می کند.

     

    نمای حاوی جزئیات ( Detail Shot )

    نمایی که جسمی کوچک یا جزئی از آن را یا بدن شخصی را نشان می دهد. این نما درشت تر و حاوی جزئیات بیشتری از نمای درشت(کلوزآپ ) است.

     

     

    زاویه دوربین با سوژه

     

    نمای سربالا ( Low – Angle Shot )

    نمایی که از زیر سطح مستقیم دید چشم و در حالی که انگار دوربین از پایین به سوژه می نگرد ، فیلم برداری شود. چنین نماهایی بر خلاف نمای سرپایین موجب می شوند که موضوع ( شخصیت ، شیء و سوژه ) مسلط ، عظیم و حتی تهدید کننده به نظر برسد. در این نماها معمولا سعی می کنند که پس زمینه را حذف کنند و یا به حداقل ممکن تقلیل دهند و شخصیت مورد نظر را بر زمینه آسمان یا سقف نشان دهند. همچنین حرکت شخصیت هایی که از این زاویه از آنها فیلم برداری می شود ، شتابدار به نظر می آید و بیننده خود را در مواجه با یک خطر حس می کند.

     

    نمای خیلی سر بالا ( Extreme Low- Angle Shot )

    نمایی که کاملا از زیر شخصیت گرفته شده و به نظر می رسد که شخصیت بر دوربین خیمه زده است. از این نما به ویژه برای نشان دادن ساختمان های بلند و هراسناک استفاده می شود.

     

    نمای سر پایین ( High Angle Shot )

    نمایی که از بالای سر سوژه و رو به پایین فیلم برداری می شود. در این حالت دوربین رو به پایین به سوژه نگاه می کند. این نما ، ارتفاع و ظاهر شخصیت ها را تغییر می دهد و حرکت آنها را کند جلوه می دهد ، به این دلیل چنین نمایی می تواند ، شخصیت مورد نظر را آسیب پذیر نشان دهد. برای مثال نمای سرپایین از شخصیتی که در بیابانی سرگردان است.

     

    نمای خیلی سرپایین ( Extreme High-Angle Shot )

    نمایی از بالای سر سوژه ( عمودی) ، که معمولا با بازو ، برج ، هلیکوپتر و... فیلم برداری می شود. در چنین تصاویری شخصیت ها نمود چندانی ندارند و فقط تصویری کلی از عرصه یا چشم انداز ماجرا به دست می آید.

     

    نمای از بالای سر ( Overhead Shot )

    نمایی که درست از بالای سر شخصیت یا از فضای بالای وقوع رخداد گرفته می شود. این نما برای نشان دادن اسارت شخصیت در محیطی کوچک یا سردرگمی و اغتشاش حاکم بر صحنه موثر است.

     

    نمای هوایی ( Aerial Shot )

    نمایی که از هوا و با کمک تجهیزات متصل به هلیکوپتر ، هواپیما ، بالن و غیره گرفته می شود. نمای هوایی هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان استفاده از جرثقیل ممکن نیست و یا زمانی که نمایش محل ماجرا به طور همه جانبه لازم است. گرفتن نمای هوایی بسیار مشکل است اما جزء نماهای بسیار جذاب و تاثیرگذار است.

     

    نمای ( دید) چشم پرنده ( Bird's – Eye View )

    نمایی که از دوربینی که در فاصله ای دور ، از بالا به پایین نگاه می کند، فیلم برداری می شود. این نما معمولا با جرثقیل یا هلیکوپتر ، فیلم برداری می شود. چنین نمایی از این زاویه و با این فاصله ، بر شخصیت ها و اماکن خاصی تاکید ندارد ، بلکه تنها دیدی کلی و اطلاعاتی عمومی به تماشاگر می دهد.

     

     

    زاویه کج ( Dutch Angle )

    نمایی که در آن ، در تصویر حاصل بر پرده ، به نظر می رسد شخصیت ها و اشیا تا حدی کج شده اند و از زاویه معمولی عمودی منحرف شده اند. از این نماها برای نشان دادن رویا یا توهم شخصیتی ، برای ایجاد حس بی تعادلی و نا امنی استفاده می شود. همچنین این نماها ، می توانند معرف بروز حوادث ، خشونت یا هوای طوفانی باشند.

     

     

     

     

    « در تصویر مقابل نمایی از فیلم مرد سوم ( 1949- The Third Man) ، ساخته کارل رید ( Carol Reed ) را می بینید ، که در آن شخصیت فیلم ( ارسن ولز ) از دست پلیس فراری است و هر لحظه ممکن است گیر بیفتد. فیلم ساز برای نشان دادن ترس و هراس او ، با زاویه ای کج از او فیلم برداری کرده

     

     

     

    نمای سه رخ ( Three – Quarter Shot )

    قرار دادن دوربین در زاویه و موقعیتی که 75 درصد سوژه را ضبط کند و به آن حس و حالی واقعی تر از تصویر از زاویه کاملا رو به رو بدهد.

     

     

    حرکت دوربین یا سوژه یا هر دو

     

    نمای تراولینگ ( Traveling Shot )

    در این نما دوربین روی زمین ، با استفاده از پایه ای چرخ دار ، یا روی ریل حرکت می کند و ماجرا را تعقیب می کند ، یا تماشاگر را با خود به جایی می کشاند.

     

    img/daneshnameh_up/b/b4/cranshot.jpg

    نمای جرثقیلی ، نمای کرین ( Crane Shot )

    نمایی که از بالای جرثقیل و معمولا همراه با حرکت دوربین ، به واسطه حرکت کرین ، فیلم برداری می شود. در اینگونه نماها ، می توان شخصیت را در حرکتش به سوی بالای پله ها همراهی کرد ، با شخصیتی در فاصله های دور همگام شد ، بالای سر جمعیتی چرخ زد و روی شخص خاصی تمرکز کرد ، ارتفاع گرفت و ارتفاع را کم کرد و ... .

     

    نمای تعقیبی ( Follow Shot )

    نمایی که طی آن چنین به نظر می رسد که دوربین در تعقیب سوژه در حرکت است . ضبط چنین حرکتی یا به مدد تراولینگ امکان پذیر است که طی آن دوربین فیلمبرداری ، واقعا سوژه را تعقیب می کند یا به مدد عدسی زوم انجام پذیر است که دوربین بی حرکت است. در صورت استفاده از عدسی زوم ، وضوح اشیا ء محیط و نسبت سوژه به محیط دستخوش تغییر می شود.

     

    نمای روی دست ( Hand – Held Shot )

    نمایی که با دوربین سبک قابل حمل و گاه با کمک بندهای متصل به بدن که به فیلم بردار امکان حرکت می دهد ، فیلم برداری می شود . چنین نماهایی معمولا در فیلم های مستند و گزارش های خبری تلوزیونی به کار می آیند. اگر نما های روی دست ، بدون ابزای مانند استدی کم فیلم برداری شود ، تکان دارد و می لرزد و گاه به عمد در فیلم های داستانی استفاده می شود ، تا به آن حس و حال مستند ببخشد.

     

    نمای از روی شانه ( Over-The – Shoulder Shot )

    نمایی که از روی شانه بازیگر فیلم برداری شود و معمولا پشت سر ، گردن و شانه او ممکن است در قاب دیده شود. این نما معمولا در گفت و گوها و برای نشان دادن واکنش شنونده به کار می رود ، دوربین دائما چهره دو طرف گفت و گو را نشان می دهد تا تماشاگر متوجه واکنش های هر دو نفر شود.

     

    نما با چرخش افقی ( Pan Shot )

    نمایی که در آن ، دوربین به طور افقی به چپ یا راست ،حول محور ثابتی می چرخد. این حرکت دوربین معمولا به دلایل زیر انجام می شود :

    1- تصویری کلی از محل صحنه به تماشاگر بدهد.

    2- توجه تماشاگر را به ماجرای خاصی جلب کند و در عین حال ، او را از روابط اجزای صحنه آگاه کند.

    3- حرکت شخصیت یا وسیله نقلیه ای را در چشم انداز وسیع افقی تعقیب کند.

    4- دیدی کلی از آنچه شخصیت می بیند ، ارائه کند.

     

    حرکت افقی واکنشی ( Reaction Pan )

    حرکت افقی از کنش شخصی به واکنش شخصی دیگر نسبت به کنش آن شخص. این تکنیک برای نشان دادن تضاد میان دو نما استفاده می شود و حس خنده داری خلق می کند.

     

    نما با چرخش عمودی ( Tilt Shot )

    نمایی که طی آن دوربین ، در موقعیتی ثابت ، حول محور عمودی ، حرکتی رو به بالا یا پایین انجام دهد. چنین نمایی می تواند معرف دیدگاه ذهنی شخصیتی باشد که مکانی را از بالا به پایین و یا برعکس برانداز می کند. همچنین ، این نما می تواند حرکت موضوع را برای تماشاگر تعقیب کند و او را از محیط آگاه تر سازد.

     

    نمای قوسی ( Arc Shot )

    نمایی که طی آن دوربین دایره ای کامل یا ناکامل را دور موضوع می پیماید. از این نما می توان برای ایجاد حالتی سرگیجه آور استفاده کرد.

     

    نمای نقطه نظر ( Point - Of – View Shot )

    نمایی ذهنی که صحنه ای را عینا از دید و نقطه نظر یک شخصیت نشان می دهد ، بر چشم انداز او تاکید می کند و ما را به جای او می گذارد. در فیلم ها معمولا چنین نمایی با نماهای عینی ، که نمایشگر همان شخصیت در صحنه ای است تلفیق می شود. این نوع نماها به ویژه در فیلم های پلیسی و ترسناک حس تعلیق فیلم را افزایش می دهد ، چون به این ترتیب تماشاگر هم به نوعی جزئی از شخصیت می شود.

     

    نمای عقب کشی ( Pull – Back Shot )

    هر نمایی که با عقب کشیدن از سوژه همراه باشد. هدف از این عقب کشیدن ، بزرگ کردن میدان دید و ارائه اطلاعات بیشتر ، نمایش شخصیت یا شیئ دیگری و یا نشان دادن بخش بزرگ تری از محل است.

     

    نمای رو به دوربین و پشت به دوربین ( Head – On , Tail – Away Shot )

    نمایی از چیزی که به طور مستقیم رو به دوربین حرکت کند و آنقدر جلو می آید ، که تمام قاب را پر کند و سپس به تدریج در جهت مخالف از دوربین فاصله می گیرد ، تا دوباره در حد کانونی شدن قرار گیرد. این تکنیک معمولا برای نشان دادن گذشت زمان یا تغییر مکان به کار می رود.

     

     

    تعداد شخصیت ها

     

    این نما تعریف خاصی ندارد و به تعداد شخصیت هایی که در نما حضور دارند بستگی دارد ، برای مثال نمای یک نفره ، نمای دو نفره ، یا نمای گروهی و ... .

    برچسب ها

    تلگرام سایت رسمی گلزاریا

    ads

    realgolzaria for reza golzar سایت گلزاریا برای محمد رضا گلزار

    محمد رضا گلزار

    بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار , دانلود کامل آهنگ های محمدرضاگلزار ( ریززار ) , آخرین اخبار از فیلم ها و سریال های محمدرضاگلزار, رستوران ها و فروشگاه های محمدرضاگلزار , عکس های جدید و قدیم از محمدرضاگلزار و عکسهای والیبال هنرمندان , مصاحبه های محمدرضاگلزار و آخرین خبرها از محمدرضاگلزار به طور کامل در سایت گلزاریا قرار می گیرد .


    سایت گلزاریا منعکس کننده فعالیتهای هنری,ورزشی, سینمایی , ... محمدرضاگلزار است که بصورت گروهی اداره می گردد.


    شما می توانید در سایت گلزاریا عضو شوید و از پنل خود اخبار مرتبط را پست کنید

    همچنین اخبار کلی سایت را از طریق نرم افزار گلزاریا دنبال نمایید .


    در سایت گلزاریا اخبار , عکس ها و پیام های محمدرضاگلزار در اینستاگرام و تلگرام هم قرار داده می شود

    آدرس اینستاگرام محمدرضا گلزار www.instagram.com/rezagolzar

    آدرس تلگرام محمدرضا گلزار www.telegram.ne/rezagolzar

    سایت رسمی محمدرضا گلزار www.rezzar.com


    فیلم های محمدرضا گلزار:

    • 1 * فیلم سام و نرگس - محمدرضا گلزار ( ایرج قادری-1381 )
    • 2 * فیلم شام آخر - محمدرضا گلزار ( فریدون جیرانی - 1381 )
    • 3 * فیلم زمانه - محمد رضا گلزار و گلشیفته فراهانی ( صلاحمند - 1380 )
    • 4 * فیلم بالای شهر پایین شهر - محمد رضا گلزار ( اکبر خامین- 1380 )
    • 5 * فیلم زهر عسل - محمدرضا گلزار و مهناز افشار ( ابراهیم شیبانی - 1381 )
    • 6 * فیلم چشمان سیاه - محمد رضا گلزار ( ایرج قادری - 1381 )
    • 7 * فیلم کما - محمدرضا گلزار (آرش معیریان- سال 82)
    • 8 *سیزده 13 گربه روی شیروانی - محمدرضا گلزار ( عبدالعلی زاده- 1383 )
    • 9 * فیلم بوتیک - محمدرضا گلزار و گلشیفته فراهانی ( حمید نعمت الله-1382 )
    • 10* فیلم گل یخ - محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست (پوراحمد-1383)
    • 11* فیلم شام عروسی - محمدرضا گلزار و امین حیایی ( وحید زاده- 1384 )
    • 12* فیلم آتش بس - محمدرضا گلزار و مهناز افشار ( تهمینه میلانی-1384 )
    • 13* فیلم تله - محمدرضا گلزار ( سیروس الوند - 1384 )
    • 14* فیلم کلاغ پر - محمد رضا گلزار و مهناز افشار ( شهرام شاه حسینی - 1386 )
    • 15* فیلم توفیق اجباری - محمدرضا گلزار و باران کوثری ( محمدحسین لطیفی - 1386 )
    • 16* فیلم مجنون لیلی - محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست ( قاسم جعفری- 1386 )
    • 17* فیلم مثل آن شب - محمدرضا گلزار ( شهرام میرآب-1387 )
    • 18* فیلم دوخواهر - محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست و نیکی کریمی ( محمدبانکی - 1387 )
    • 19* فیلم دموکراسی تو روز روشن - محمدرضا گلزار ( علی عطشانی - 1388 )
    • 20* فیلم شیش و بش - محمد رضا گلزار و امین حیایی ( بهمن گودرزی- 1389 )
    • 21* فیلم در امتداد شهر - محمد رضا گلزار و آنا نعمتی ( علی عطشانی - 1389 )
    • 22* فیلم تو و من - محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری ( محمدبانکی - 1390 )
    • 23* فیلم بانویی از ماه - محمدرضا گلزار (الهام قرهخانی – مهرتاش مهدوی-1390 )
    • 25* فیلم دلم میخواد - محمدرضا گلزار و مهناز افشار ( بهمن فرمان آرا - 1392 )
    • 26* فیلم مادر قلب اتمی - محمدرضا گلزار و ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی ( علی احمدزاده - 1393 )
    • 27* یار دوازدهم - محمدرضا گلزار
    • 28* فیلم سلام بمبئی - محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری و دیا میرزا ( محمدپور-1393)
    • 30*فیلم ازدواج سعید و لیلا (1393)
    • 31*فیلم خشکسالی و دروغ - محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی و خاطره اسدی ( پدرام علیزاده - 1394 )

    سریال های محمدرضا گلزار :

    • سریال ساخت ایران - محمد رضا گلزار و امین حیایی و بهنام تشکر ( محمدحسین لطیفی-1390 )
    • سریال عشق تعطیل نیست - محمد رضا گلزار و مهناز افشار و سیروان خسروی( بیژن بیرنگ - 1393 )
    • سریال عاشقانه - محمدرضاگلزار و مهناز افشار و پانته آ بهرام و محمدرضا فروتن ( منوچهر هادی - 1395 )

    آهنگ های محمدرضا گلزار :

    آهنگ های بازخوانی شده با صدای محمدرضاگلزار

    • آهنگ همه چی آرومه محمدرضاگلزار
    • آهنگ من خوش خیال ساده محمدرضاگلزار

     

    آهنگ های مشترک محمد رضا گلزار با

    • آهنگ مشترک روز برفی محمدرضاگلزار و مرتضی پاشایی -تنظیم مرتضی پاشایی
    • آهنگ یه موقع هایی دلم میگیره محمدرضاگلزار - تنظیم و ترانه مازیار فلاحی - اجرا شده در کنسرت مازیار فلاحی
    • آهنگ مشترک بهت عادت کردم محمدرضاگلزار و حامد برادران

     

    آهنگ های تقدیمی و یاد بود محمد رضا گلزار برای

    • آهنگ من دلم تنگ میشه محمدرضاگلزار ( یادبود مرتضی پاشایی عزیز )

     

    آهنگ های تک محمد رضا گلزار

    • آهنگ کارو به اینجا رسوندی - محمد رضا گلزار
    • آهنگ باور کن دنیامی - محمد رضا گلزار
    • آهنگ چه خوبه دنیامون - محمد رضا گلزار
    • آهنگ جات خالیه - محمد رضا گلزار
    • آهنگ دلم شکست- محمد رضا گلزار
    • آهنگ نگو نه - محمد رضا گلزار
    • آهنگ بگو آره - محمد رضا گلزار
    • آهنگ لعنتی - محمد رضا گلزار

     

    rezagolzar